Algemene voorwaarden
Bontenue Bedrijfskleding – algemene voorwaarden
Leveringen en verzendkosten
Vanaf € 375,- orderwaarde excl. BTW rekenen wij geen verzendkosten.
Voor overige verzendingen met een afleveradres in Nederland, België of Luxemburg vragen wij € 8,75 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal dozen per bestelling.
We gaan hierbij uit van de levering van één complete zending. Het kan echter gebeuren dat enkele artikelen een langere levertijd kennen. In overleg met u kan er dan besloten worden om voor meerdere leveringen te kiezen. Voor de nalevering zijn de kosten dan voor ons.
Voor leveringen naar het buitenland moet u rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Aangezien dit afhankelijk van het land van bestemming zal dit ook apart worden gecommuniceerd.
Op het moment dat een order mee gaat met een vervoerder hebben wij minimale invloed op de levering. Daarom kunnen aan reguliere leveringstijden geen rechten worden ontleend. Indien een levering op een bepaalde datum geleverd dient te zijn raden wij aan om hiervoor een levering met leveringsgarantie te kiezen. Kosten hiervoor kunt u bij ons opvragen.
Spoed orders
Heeft u een spoedorder die afwijkt van bovenstaande tijden? Neem dan contact met ons op: 0622494912 of [email protected].
In overleg is er een heleboel mogelijk. Ook bedrukken van uw kleding is vaak op heel korte termijn mogelijk. We hebben een eigen drukinstallatie dus ook het bedrukken van uw kleding kan in bepaalde gevallen met spoed gebeuren.
Spoedkosten zijn als volgt: gegarandeerde levering binnen 1-2 werkdagen levering: € 35,-.
Kleine order toeslag
Bij een gepersonaliseerde order (dus met logo of tekst) lager dan €50,- brengen wij € 25,- kleine order toeslag in rekening.
Retourneren
Gepersonaliseerde artikelen nemen wij niet terug zonder legitieme reden. Indien u niet tevreden bent vragen wij u om contact met ons op te nemen alvorens de producten terug te zenden.
Overige artikelen dienen binnen 10 werkdagen naar ons terug gestuurd te worden. Hiervoor dient eerst via [email protected] een retournummer aangevraagd te worden waarbij de reden voor het retourneren wordt vermeld. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Om ervoor te zorgen dat producten aan uw verwachting voldoen kunt u bij ons wel altijd een sample aanvragen of indien beschikbaar, extra fotomateriaal. Met de sampleservice kunt u artikelen of maatseries aanvragen zodat u deze vóór dat u bestelt kunt bekijken, beoordelen en passen.
Het sampleproces werkt als volgt:
- U vraagt via [email protected] uw sample(s) aan.
- De verzendkosten bedragen € 8,75 deze komen te vervallen wanneer er een bestelling volgt.
- Samples dienen binnen 14 werkdagen retour gestuurd te zijn. U ontvangt bij verzending van de samples direct een factuur inclusief verzendkosten. Wanneer wij de samples binnen 14 dagen retour ontvangen en er volgt geen bestelling dan ontvangt u een creditnota van de producten en worden alleen de verzendkosten in rekening gebracht. Wanneer er een bestelling volgt dan dienen de samples ook binnen 14 dagen retour gestuurd te zijn en ontvangt u een creditnota van de totale factuur inclusief de verzendkosten.
- Retourzending dient op eigen kosten en met tracking nummer plaats te vinden waarbij de verzender verantwoordelijk is voor de volledige levering.
U kunt wanneer u na gebruik van de artikelen toch niet tevreden blijkt te zijn over de kwaliteit onder voorwaarden artikelen bij ons retourneren. Dit gaat als volgt:
U heeft een klacht. Wanneer u een klacht heeft dan vragen wij u om contact op te nemen met ons via [email protected] en vermeld uw telefoonnummer. We hebben zo de klacht schriftelijk en mochten er nog onduidelijkheden zijn, kunnen wij contact met u opnemen. Waarschijnlijk zullen we de producten moeten bekijken en beoordelen, wij zullen u dan vragen het product te retourneren. Mocht de klacht gegrond zijn vergoeden wij uw verzendkosten. Zodra we het product terug ontvangen hebben zullen we beoordelen of het product gerepareerd kan worden of dat er een omruiling zal plaats vinden.
De retourzending dient vergezeld te gaan van uw naam, adres, telefoonnummer en omschrijving van de klacht. We nemen na ontvangst altijd contact met u op.
- U heeft een ander artikel of een andere maat ontvangen dan dat u besteld heeft? Neem dan contact met ons via [email protected]. Als wij andere aantallen, maten of producten hebben geleverd als door u besteld maken wij het zsm voor u, in overleg, in orde.
Als uw retourzending voldoet aan één van bovengenoemde voorwaarden:, kunt u het pakket na overleg retour sturen naar het volgende adres: Bontenue Bedrijfskleding, Industrieweg 4, 4524JJ Sluis. Als u niet voldoet aan de retourvoorwaarden en u stuurt toch een artikel terug dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Mocht u twijfelen neem dan aub contact met ons op. Wij accepteren uiteraard alleen artikelen die ongedragen zijn en die nog in de origineel verpakt zijn. Maak dus niet alle los verpakte artikelen in één keer open maar kijk eerst bij 1 of het klopt. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren binnen 10 werkdagen terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon op een juiste wijze verpakt. .
Betaalwijzen
Alle bestellingen worden vooraf betaald. Nadat wij het bedrag op onze rekening hebben staan gaan we over tot uitlevering tenzij anders is overeengekomen.
Garantie
Bontenue bedrijfskleding garandeert dat elk door haar geleverd product voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en/of de beschadiging is ontstaan door opzet, onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
Op al onze producten hanteren wij een garantietermijn van zes maanden. Uitgangspunt daarbij is wel dat het gaat om een productiefout.
Als uitzondering hierop geldt een garantietermijn van 3 maanden voor ritsen, drukknopen en overige fournituren.
Voorwaarde hierbij is ook dat u zich bij het onderhoud heeft gehouden aan de reinigingsvoorschriften van de betreffende kleding.
Garanties gelden alleen voor defecten die niet veroorzaakt zijn door ondeugdelijk gebruik of opzettelijk gedrag van de drager.
(bij)Bestellingen met logo
Gepersonaliseerde orders (met logo of tekst) kunnen besteld worden vanaf 10 stuks.
Bij een bijbestelling van een gepersonaliseerde order hanteren wij een minimum aantal van 5 stuks.