• Niet gevonden wat je nodig hebt of samples of pasmaten nodig? Neem contact met ons op.

    Klantenservice


    Veelgestelde vragen

    1.1 Ik heb met spoed producten met bedrukking nodig, kan dat?

    Heeft u een spoedorder die afwijkt van de reguliere levertijden? Neem dan contact met ons op via [email protected]

    In overleg is er een heleboel mogelijk. Ook bedrukken van uw kleding is vaak op heel korte termijn mogelijk. We hebben een eigen drukinstallatie dus ook het bedrukken van uw kleding kan in bepaalde gevallen met spoed gebeuren.

    Spoedkosten bedrukking:
    In verband met aanpassen planning: € 35,- indien de order binnen 3-4 in huis dient te zijn en € 50 indien de order binnen 1-2 werkdagen geleverd dient te zijn. Hierbij gaan we uit van een reguliere levering via DHL of PostNL. Indien je deze met een gegarandeerde levering wilt laten bezorgen dan geven wij vooraf de kosten hiervan door aan je.

    1.2 Ik ben akkoord met de offerte, hoe werkt het nu?

    Zodra u een bestelling heeft geplaatst zullen wij de factuur voor u opmaken. 
    Alle bestellingen worden vooraf betaald. Nadat wij het bedrag op onze rekening hebben staan, of wanneer u een betalingsbewijs heeft gemaild, gaan we over tot uitlevering en indien u een vorm van bedrukking heeft gekozen zullen wij u een digitale proefdruk sturen en na akkoord de bedrukking zetten en de producten verzenden.

    2.1 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Zodra wij uw bestelling klaarmaken voor verzending ontvangt u van ons een trackingnummer of een e-mail met de verwachte levertermijn. Hiermee kunt u uw zending volgen.

    2.2 Wat zijn de gemiddelde levertijden?

    Onderstaande levertijden gelden voor artikelen die op voorraad zijn. Mocht er vanwege omstandigheden afgeweken worden van deze tijden dan nemen wij hier pro-actief contact over op.

    • Monster/maatserie: binnen een week, mits voorradig.
    • Kleding zonder borduring of bedrukking: de levertijd van de verschillende artikelen staat aangegeven op de website.
    • Kleding voorzien van een borduring:  7 tot 10 werkdagen
    • Kleding voorzien van bedrukking:
    - tot 30 logo's foliedruk of transferdruk in 1 of 2 kleuren : 5 tot 7 werkdagen
    - overig: 5 tot 15 werkdagen, dit gaat in overleg.
    • Horeca- en kokskleding van Chaud Devant: 1 á 2 werkdagen.
    • Segers bedrijfskleding: variërend van 5-7 werkdagen, of anders afgesproken.
    • Leren schorten Stalwart: tot 10 stuks binnen 2-5 werkdagen. Daarboven binnen 15 werkdagen.
    • Maatwerk kleding: 3 tot 7 weken. 

     Aan deze levertijden kunnen geen rechten worden ontleend. Er is in overleg een heleboel mogelijk. 

    2.3 Wat zijn de verzendkosten?

    Bij levering tot € 250,- rekenen wij € 6,95 voor het verzenden van je pakket. Hierbij gelden de levertijden van de webshop mits op voorraad.  Afgegeven levertijden zijn onder voorbehoud tenzij hierover specifieke afspraken zijn gemaakt. Wij hebben namelijk geen invloed op de uitvoering van de bezorging door de vervoerders/pakketdiensten.

    Indien je met zekerheid je producten op een bepaalde dag/datum/tijdstip wenst te ontvangen neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan de meerprijs voor spoedlevering opvragen en vrijblijvend aan je doorgeven. 

    3.1 Hoe kan ik betalen?

    Vooruitbetaling na offerteaanvraag 
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u de orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging vindt u ook onze betalingsgegevens/factuur. Graag het ordernummer vermelden bij uw betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij de bestelling in behandeling nemen. Indien wij de betaling niet binnen 10 dagen ontvangen hebben, annuleren wij de bestelling.

    Vooruitbetaling nabestelling in webshop
    In de webshop is het bij een bestelling zonder bedrukking of borduring mogelijk om direct af te rekenen via de aangeboden betaalmethodes. Hierna ontvangt u een bevestiging met daarin nogmaals de afgegeven levertijden gecommuniceerd.

    4.1 Heb ik garantie op mijn producten?

    Garantietermijn:
    Mocht uw product defect raken, dan kunt u ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier / fabrikant van toepassing.
    Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte producten altijd herstellen door de leverancier / fabrikant.
    Voordat U een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice via [email protected]

    Uitgesloten van Garantie:
    De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
    - Schade en/of beschadiging door onjuist gebruik
    - Schade en/of beschadiging als gevolg van onjuist onderhoud
    - Vocht- of waterschade
    - Schade of beschadiging door veelvuldig gebruik (slijtage)

    Defect bij Ontvangst (DOA):
    Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, neem dan altijd direct, binnen 4 werkdagen, contact op met onze klantenservice via [email protected]
    Vermeld altijd de aankoopdatum, ordernummer en type of soort product.
    Zodra we deze melding van u hebben ontvangen zullen we contact met u opnemen.

    Procedure Garantie en Defecten:
    Wilt u gebruik maken van Uw garantie? Dan vragen wij U de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij het voor U zo soepel mogelijk afhandelen.

    1. Meld bij onze klantenservice via bontenue.nl dat u een artikel retour wilt sturen.
    2. Vermeld ordernummer, Datum Factuurnummer/Datum Aankoop/Artikelnummer/Serienummer en de klacht
    3. U ontvangt via e-mail een bevestiging van Uw verzoek.
    4. Na ontvangst van Uw zending, krijgt U van ons een ontvangstbevestiging.
    5. Wij sturen het artikel door naar de leverancier / fabrikant. Zodra wij hierop feedback hebben gekregen zullen wij u informeren over te nemen stappen.

    5.1 Kan ik ook samples of pasmaten aanvragen?

    Ja, dit is zeker mogelijk.

    Het sampleproces werkt als volgt:

    - U vraagt via i[email protected] uw sample(s) of pasmaten aan.

    - Wij sturen u een factuur voor de opgevraagde samples / pasmaten met een betalingstermijn van 16 dagen. Deze wordt nadat een bestelling volgt gecrediteerd op de bestelling.  De samples dienen binnen 14 dagen retour gestuurd te worden. 

    - Indien er geen bestelling volgt worden de verzendkosten à € 6,95 in rekening gebracht, wanneer de samples binnen 14 dagen geretourneerd zijn. De verzending van de retouren gebeurt op eigen kosten, zodra wij deze terug ontvangen hebben worden de samples/pasmaten gecrediteerd, exclusief de verzendkosten.

    - Retourzending dient met tracking nummer plaats te vinden waarbij de verzender verantwoordelijk is voor de volledige levering.

    6.1 Kan ik mijn artikelen retourneren?

    Het is mogelijk om producten te retourneren. Gepersonaliseerde artikelen nemen wij echter niet terug. 

    Om ervoor te zorgen dat producten aan uw verwachting voldoen kunt u bij ons wel altijd een sample aanvragen of indien beschikbaar, extra fotomateriaal. Met de sampleservice kunt u artikelen of maatseries aanvragen zodat u deze vóór dat u bestelt kunt bekijken, beoordelen en passen. 

    Voordat U een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice via [email protected]

     U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren.

    1) U heeft een klacht. Wanneer u een klacht heeft dan vragen wij u om contact op te nemen met ons via [email protected] met vermelding van uw telefoonnummer. Indien wij de producten ook daadwerkelijk moeten zien om deze te beoordelen zullen wij u vragen deze naar ons toe te sturen. Indien de klacht gegrond is dan vergoeden wij de verzendkosten. We nemen na ontvangst altijd contact met u op.

    2) U heeft een ander artikel of een andere maat ontvangen dan dat u besteld heeft of het voldoet niet aan de verwachtingen? Neem dan contact met ons via [email protected]. Als wij andere aantallen, maten of producten hebben geleverd als door u besteld maken wij het uiteraard zsm voor u, in overleg, in orde. Mocht u een verkeerde maat hebben besteld dan is het mogelijk om het product om te ruilen. U betaalt dan wel opnieuw de verzendkosten indien van toepassing (vanaf € 250,- verzenden wij gratis). 

    Als uw retourzending voldoet aan één van bovengenoemde voorwaarden:, kunt u het pakket retour sturen naar het volgende adres: Bontenue, Industrieweg 4, 4524JJ te Sluis. Als u niet voldoet aan de retourvoorwaarden en u stuurt toch een artikel terug dan komt de betalingsverplichting niet direct te vervallen. Mocht u twijfelen neem dan aub contact met ons op. Wij accepteren uiteraard alleen artikelen die ongedragen zijn en die nog in de origineel verpakt zijn. Maak dus niet alle los verpakte artikelen in één keer open maar kijk eerst bij 1 of het klopt.  Stuur het artikel inclusief alle toebehoren binnen 5 werkdagen terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon op een juiste wijze verpakt. 

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen